Saturday, 10 December 2011

saya

nama: haziq halim...

umur:19 tahun

bufday: 07/12/1992


hoby:lepak jaming.drumer.


cita-cita:pendakwah..hahaha.cikgu lar..


sekarang:berkerja di sekolah rendah.sebagai guru sekolah..


aku umor baru 19 dah dapat jadi cikgu..mmg kemas jugak ar..ramai yang salut aq..aq bukan jenis bangga diri tp dah mmg kerjaya aq at citu..jadi ape de hal bro/sis..aq akan teruskan tingkatkan kemajuan hidup aq sebagai lelaki yang boleh memegang tanggungjawab yang besar satu hari nanti..hahaha..berwawasan teruk gilar...haha..tp xpa semangat tu penting...jadi apa pon kita..apa pon jenis hidup kita miskin ka?kaya ka?lawa ka?huduh ka?semua sama ja.boley hidup dalam bekerjaya..right??





cikgu2 pon lepak jaming..samseng kot..??normal arhhh...kita hidup kena rilex2..enjoy2..kena rasa nikmat dunia...jgn ingat org masok jaming tu jahat.atau nakal...atau buas..x larh...x suma yang masok tu cm apa yang anda pikirkan sekarang nie...ada yang baik dan ada yang buruk..ye x??jadi jgn nilai harga makanan dari kedai makan yang besar sahaja.sbb kadang2 kedai2 yang kecik dari kedai besaq pon lagi mahal dari kedai besar ye x??hahahahaha...penah 

tengok??



so ni serba sedikit hidup aq..so nie my life..nie la my style..
aq nie kuat merapu sikit.tp always nice n cute...hahaha..aq punya suka lah nak perasan..sbb dah mmg btol...huhuhu...eh lupe nak gtaw dalam biodata tu..aq stay at sungai petani kedah..dekat2 dgn rumah MAT LUTFI.hehe..kenal x sape tu..x kenal buka la you tube pasal dy..hahaha....

No comments:

Post a Comment